VIETE AKO A KEDY UŽÍVAŤ KOLAGÉN?

Kolagén je jedna zo základných stavebných zložiek organizmu, ktorá sa skladá z aminokyselín. Je to proteín prítomný takmer všade v tele. Prináša telu neuveriteľné množstvo benefitov, či už pre pokožku alebo kĺby a svaly. Ako však už možno viete, prirodzená tvorba kolagénu v tele vekom klesá, až postupne úplne zaniká a preto vznikli mnohé výživové doplnky s obsahom kolagénu, aby sme z tejto látky mohli čerpať benefity celý život.

obrazok do textu (1)

Ako zistíte, že Vám chýba kolagén?

Naše telo je naozaj inteligentný nástroj, ak mu niečo chýba, vypýta si to. Tvorba kolagénu postupne klesá od 25.roku života a po 40 sa netvorí už takmer vôbec. Prvé prejavy nedostatku kolagénu môžeme spozorovať napríklad suchou pokožkou, prehlbovaním vrások alebo neobvyklou bolesťou kĺbov aj počas nečinnosti. Kolagén má vplyv na správne fungovanie takmer každého aspektu nášho organizmu.

Hydrolyzovaný kolagén

Táto forma kolagénu je momentálne najpopulárnejšia a najobľúbenejšia. Je to najmä vďaka dobrej stráviteľnosti tejto formy kolagénu. Nemá chuť ani vôňu a tak si ho môžete pridávať do teplých aj studených nápojov kedykoľvek počas dňa aby ste si do organizmu doplnili kolagén

Dizajn bez názvu (55)

Ideálna denná dávka kolagénu sa pohybuje kdekoľvek od 2500 mg až po 3000 mg. Túto dávku je ideálne si túto dávku rozdeliť na viac nápojov počas dňa. Nezabúdajte konzumovať aj dostatok vitamínu C, ktorý je pri vstrebávaní kolagénu v tele nevyhnutný.

524-1_ad-kolagen-na-krasu-sk-web 530-1_ad-kolagen-na-klby-sk-clean-web
Kolagén na krásu
Kúpiť
Kolagén na kĺby
Kúpiť

 

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.